طبق تجربیاتی که دوستان در انزلی داشته‌اند سفر با اتوبوس به تبریز سریعتر انجام می‌شود. اگر می‌خواستیم با هواپیما به تبریز برویم باید ابتدا به تهران می‌رفتیم و پس از چند ساعت معطلی عازم تبریز می‌شدیم.

مدیرعامل ملوان درباره درگیری چند روز پیش در تمرین ملوان گفت: این درگیری میان هواداران بود که در ادامه دامن مربیان را هم گرفت اما این افراد را شناسایی کرده‌ایم و از طریق مراجع قضایی و نیروی انتظامی با متخلفین برخورد می‌کنیم.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با ایسنا درباره سفر اتوبوسی ملوان به تبریز برای دیدار با گسترش فولاد اظهار کرد: طبق تجربیاتی که دوستان در انزلی داشته‌اند سفر با اتوبوس به تبریز سریعتر انجام می‌شود. اگر می‌خواستیم با هواپیما به تبریز برویم باید ابتدا به تهران می‌رفتیم و پس از چند ساعت معطلی عازم تبریز می‌شدیم. فاصله انزلی تا تبریز حدود 7 ساعت است و در حال حاضر که در اتوبوس هستیم مشکلی پیش نیامده است.

مدیرعامل ملوان درباره حاشیه‌های ملوان در تمرین روز چهارشنبه و درگیری هواداران با مربیان تیم و تعطیلی تمرین با دلخوری گفت: شروع درگیری با هواداران بود و سپس دامنه آن مربیان را هم گرفت و به آن‌ها فحاشی کردند. پس از این موضوع مربیان و بازیکنان صلاح ندیدند که تمرین را ادامه دهند. عوامل این درگیری شناسایی شدند و از طریق مراجع قضایی و نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

او با اشاره به دلخوری حمید استیلی از این اتفاقات افزود: روز گذشته اعضای باشگاه و هیات مدیره به دیدار استیلی رفتند و از او دلجویی کردند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

رضاییان در واکنش به حضور جیانی اینفانتینو دبیرکل یوفا و نامزد انتخابات فیفا در تهران و دیدار با اعضای فدراسیون فوتبال و اینکه آیا مسئولان فدراسیون باید به او رای بدهند یا نه گفت: ابومسلم خدمات زیادی را به اعراب ارائه داد اما چه بلایی سرش آوردند. خاندان برامکه هم خدمت زیادی را انجام دادند اما در آخر آن ها را کشتند. هر چقدر به شیخ سلمان کمک کنیم آن ها کار خودشان را می‌کنند. همه نامزدهای فیفا کمپین انتخاباتی راه انداخته‌اند و طبیعی است که اینفانتینو به ایران بیاید. البته ما باید انتخابی را انجام دهیم که در آینده به کمک ما بیایند. حداقل باید در کمیته های اجرایی AFC پستی را داشته باشیم.

مدیرعامل ملوان درباره رایگان شدن بازی‌های بعضی از تیم‌های لیگ‌برتری نیز اظهار کرد: اگر فوتبال را یک صنعت بدانیم این موضوع به ضرر فوتبال است. برای برسی این موضوع می توان یک کارخانه خودرو را مثال زد. آیا این کارخانه می تواند در بهمن ماه تمام محصولات خود را رایگان کند. البته در شرایطی که تیمی هوادار ندارد و درآمدش پایین است، چه بهتر که بازی را رایگان کند تا حداقل هواداران از بازی دیدن کنند.

انتهای پیام