لیگ شانزدهم از اواسط هفته آینده آغاز می‌شود و این در حالی است که هنوز توافقی بین سازمان لیگ و شرکت‌های علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش تبلیغات محیطی صورت نگرفته است.

دو مزایده اولی که به این منظور ترتیب داده شد به نتیجه نرسید و هیچ پاکتی ارایه نشد. به این ترتیب فعلا معلوم نیست یکی از مهمترین منابع درآمدی فدراسیون فوتبال، چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ اگر در مدت زمان باقی مانده توافقی بین سازمان لیگ و موسسات مختلف صورت نگیرد، این احتمال وجود دارد که مسابقات هفته نخست بدون تابلوهای تبلیغاتی برگزار شود و یا این تابلوها در اختیار اسپانسرهای سازمان لیگ قرار بگیرد.