یالثارات در مطلب خود تلاش کرده واکنشی داشته باشد به نقدهایی که در این روزها به مطلب اخیرش مطرح شده است .

یالثارات به اظهارات احمد توکلی واکنش نشان داد . یالثارات در مطلب خود تلاش کرده واکنشی داشته باشد به نقدهایی که در این روزها به مطلب اخیرش مطرح شده است .

در مطلب یالثارات آمده است :
درپی انتشار مطلبی در یالثارات ۹۵/۵/۶ در مذمت فضای بی‌حیایی و بی‌عفتی بی‌سابقه جشن «حافظ»، جریان انحرافی دوره دولت سابق، با فرصت‌طلبی به تقبیح یادداشت یالثارات و جانبداری از ابتذال هنرمندان در طمع‌گدایی رأی ورود کرده است. و در میانه دعوا جناب آقای احمد توکلی نماینده سابق تهران وارد ماجرا شده و با درج مطلبی با عنوان بد و بدتر. عمل روشنگرانه یالثارات را بدتر از بد برشمرده است که پاسخ روابط‌عمومی یالثارات به ایشان درپی می‌آید:

جناب آقای دکتر احمد توکلی
باسلام و احترام

یادداشت دلسوزانه جنابعالی در سایت الف رؤیت شد. به صرف‌نظر از ضرورت یا عدم ضرورت لزوم ورود حضرتعالی در مسئله‌ای که بین یالثارات و جریان مرده انحرافی فرصت‌طلب بروز کرده، نکاتی جهت استحضار شما و دوستانتان قلمی می‌شود:

۱- جناب توکلی، یالثارات در مطلب کوتاه منتشره هیچ نسبتی به احدی نداده است تا به قول شما مستوجب عقوبت باشد.

۲- در یادداشت کوتاه یالثارات، سخن از معنای فقهی و یا عرفی واژه «دیوث» در میان نیست، بلکه بیان هشداری عام از فرموده نبیّ‌مکرم اسلام است که بی‌مبالاتی مرد نسبت به تبرّج همسرش در مرآ و منظر نامحرمان را دیوثّی شده است و مذموم و گناه.

علیهذا اگر «گنه کرد در بلخ آهنگری» زدن گردن مسگر شوشتری با اتهامات غلاظ و شداد منصفانه نیست!

۳- در مطلب منتشره یالثارات به لحاظ فقهی و حقوقی هیچ‌گناه و بزه‌ای متوجه نویسنده مطلب یالثارات نیست و درک این نکته بدیهی از جانب حضرتعالی که خود از فعالان باسابقه عرصه رسانه‌اید نباید پوشیده بماند!

۴- به راستی چگونه است که در نقد حضرتعالی صورت مسئله پاک شده و در خوشبینانه‌ترین حالت به صورت مسئله‌ای کم اهمیت و پیش‌پا افتاده بروز کرده است. آیا گناه کسانی که به صورت محفلی زیر نام ظاهرالصلاح، «جشن حافظ» را به سالن مدهای وقیح تبدیل می‌کنند و با انتشار عمدی و وسیع تصاویر آن در فضای مجازی و رسانه‌ها به تجری و سدشکنی و تبلیغ رکورد جدید و بی‌سابقه از ابتذال و عریانی مبادرت می‌کنند و به تعبیر روایات اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به جنگ با خدا برخاسته‌اند و به عبارت کوتاه‌تر آیا ترویج و تشویق سازمان‌یافته ابتذال و بی‌مبالاتی جنسی همانند بزه یک زن بدحجاب عابر در خیابان‌هاست. واقعا از جنابعالی که فردی متشرع و انقلابی و فرهیخته‌اید قبول این غفلت یا تغافل که از آن همه ابعاد ترویج فساد سازمان یافته در نظام دینی - دستاورد غیور شهیدان پرشمار بسی دشوار- و غیرقابل قبول است!

جناب توکلی! آیا تصور می‌کنید نگاه ولی‌نعمتان حقیقی این کشور به محافل ‌شوی بی‌حیایی همچون شماست. فاین‌تذهبون