شرکت مدیران خودرو در نخستین دوره برگزاری کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتالی و توسعه استراتژی‌های دیجیتال موفق به دریافت "نشان سرآمدی دیجیتال" و همین‌طورکسب عنوان شرکت سرآمد در میان گروه خودروی این نظرسنجی مردمی شد.

اولین دوره اعطای "نشان سرآمدی دیجیتال" با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکت‌های سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروه‌های مختلف کالا-خدمات برگزار شد.

ارزیابی و انتخاب شرکت‌ها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی از پنجم آذرماه تا 25 دی‌ماه به انجام رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکت‌ها در فضای دیجیتال را نمایان کند.

به گفته میلاد رحمانی مدیر روابط عمومی شرکت مدیران خودرو امروزه تبلیغات دیجیتالی به بازاری بزرگ و رو به ‌رشد تبدیل شده و آینده درخشانی هم برای آن تصور می‌شود. توسعه دیجیتال شیوه‌ای راهبردی برای رفع چالش‌های کلیدی کسب و کارهای متنوع در صنایع مختلف است که شرکت مدیران خودرو با سیاست‌گذاری درست و هوشمندانه روی این بستر توانسته، علاوه بر بهبود اثربخشی تبلیغات خود، حضور پررنگ‌تری هم در میان مردم داشته باشد.