پیشخوان
شبکه های اجتماعی
نظر سنجی
کدام یک از این گزینه ها می توانند پیروز انتخابات ریاست جمهوری شوند ؟
حسن روحانی
ابراهیم رییسی
سعید جلیلی
محمد باقر قالیباف
عزت الله ضرغامی
محسن رضایی
گفتگوی هفته نامه

گفت و گوی مثلث با مجتبی شاکری

نامزدها چالش کنند

پیروز ایزدی درگفت‌وگو با مثلث

نظام حزبی فرانسه در آستانه فروپاشی است

گفت‌و‌گوی مثلث با احمد بخشایش‌اردستانی

بدنه رای جلیلی حفظ می‌شود

گفت‌و‌گوی مثلث با محمدعلی پورمختار

جلیلی باید کنش‌گر سیاسی بماند

گفت و گو سالنامه مثلث پیش از ثبت نام نامزد ها با دکتر احمد توکلی

خلأ هاشمی برای روحانی دردسرآفرین می‌شود

گفت و گو با نجات‌اللّه ابراهیمیان

شب انتخابات تعیین کننده است

گفت‌و‌گوی مثلث با علی‌اکبر اولیا

به احمدی‌نژاد توجه نکنیم

گفت‌و‌گوی مثلث با محمدعلی پورمختار

ممکن است منتقد رئیس دولت آینده شویم

گفت‌وگو با غلامعلی جعفرزاده

فراکسیون مستقلین قدرتمند‌تر می‌شود

متن کامل گفت و گوی سالنامه مثلث با دبیر کل جبهه پیروان:

محمد رضا باهنر در گفت و گو با مثلث : هاشمی می گفت اگر روحانی حمایت نمی کردیم 4 درصد بیشتر رای نداشت

متن کامل گفت و گوی مثلث با عباسعلی کدخدایی؛

سخنگوی شورای نگهبان : ممکن است برخی را که ردصلاحیت‌کردیم تایید کنیم

استاد دانشگاه آلابامای‌جنوبی درگفت‌وگو با مثلث

جمهوریخواهان تمایلی برای استیضاح‌ ترامپ نشان نداده‌اند

دکتر رضا سراج درگفت‌وگو با مثلث

چرا اینقدر دیر؟!

قالیباف به وظیفه‌اش عمل کرد گفت‌وگوی مثلث با اقبال شاکری عضو شورای‌شهر تهران

گفت‌وگو با دکتر امان‌الله قرایی جامعه‌شناس

رویارویی پلاسکو با بازار
زمان انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰:۴۱ | کد خبر : 5784213773 |

تفاوت های اتو مبیل دنا معمولی با دناپلاس + گزارش تصویری

             دی ماه سال 95 بود که شرکت ایران خودرو از محصول جدید خود یعنی دناپلاس رونمایی کرد، اما روز گذشته برای بار دوم نیز از این خودرو رونمایی شد؛ به همین دلیل قصد داریم تفاوت‌های این دو را بررسی کنیم.

دنا پلاس که تغییرات جزئی آن برای سازنده 50 میلیارد تومان آب خورده است، از نظر فنی تفاوتی با دنا معمولی ندارد و با وجود وعده چند مرتبه‌ای عرضه این خودرو با جعبه دنده خودکار و توربوشارژ هر دو مدل معمولی و پلاس مجهز به پیشرانه 1646 سی سی چهار سیلندر دو میل سوپاپ با مصرف سوخت 7.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی هستند که این پیشرانه توانایی تولید 115 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون متر را دارد، همچنین جعبه دنده آن هم از نوع دستی قدیمی است و برنامه‌ جدیدی هم برای تغییر آن اعلام نشده است.

این 2 مدل از نظر ابعاد نیز یکسان هستند ولی از لحاظ خطوط بدنه، دنا پلاس تغییرات زیبا و به روزتری دارد و تا حدودی انتقادات قبلی به طراحی خودرو را بر طرف کرده است.

اضافه شدن سانروف و ایربگ جانبی اصلی ترین تغییر دنا و دناپلاس است. تجهیز دناپلاس به دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم چند رسانه ای جدید با مولتی مدیای فعلی از سایر تغییرات این خودرو است. اضافه شدن لامپ های ال ای دی به عنوان چراغ دید در روز (Day Light) در جلو و تغییر جزئی در چراغ های عقب ویژگی دیگری است که دنا پلاس را از دنا معمولی متمایز می کند.

قیمت دنا معمولی در بازار 43 میلیون تومان و قرار است دناپلاس با قیمت 46 میلیون تومان عرضه شود.

 

دنا پلاس

 


 

دنا معمولی

 

 

 

منبع/ جام جم 

نظرات
نظرات بینندگان انشار یافته : در انتظار بررسی : غیر قابل انتشار :
گزارش تصویری
انتخاب سردبیر